miércoles, 26 de agosto de 2009

UN VESTIDET PER L'ARIADNA




l'ARIADNA, és una nena amb uns rinxols d'or preciosos, una mirada de trapella, i un riure contagiós, i l'Ana i en Miquel li van regalar un vestidet...això si ben ple de papellones i floretes que l'acompanyaran tots els dies a pasejar al pais de la felicitat. Espero que us agradi molt!!

L'ARIADNA, es una niña de rizos de oro, con una mirada pillina, y con una sonrisa contagiosa, y Ana y Miguel le regalaron un vestidito....eso si lleno de mariposas y flores, que la acompañarán a pasear todos los días por el pais de la felicidad. Espero que os guste!!

sábado, 15 de agosto de 2009

MOLTS DE COLORS PER LA CARLA




Toc toc...que hi ha algú?..Sóc l'elefanta que viu al bosc dels somnis, i estic buscant a la CARLA, perquè la Mònica m'ha encarregat que li porti els gomets de colors que creixen als arbres de la felicitat, perque tingui molta sort i sigui molt feliç amb la seva familia. Espero que us agradin !!!

Toc toc... hay alguien ?...Soy la Elefanta que vive en el bosque de los sueños, y estoy buscando a CARLA, porque Monica me ha encargado que le traiga las bolitas de colores que crecen en los árboles de la felicidad, para que tenga mucha suerte y sea muy feliz con su familia.Espero que os gusten !!!

jueves, 6 de agosto de 2009

LES SERPENTINES D'EN BIEL




Serpentines de colors m' han demanat, i en una funda nòrdica les he pintat... i és que en BIEL ja ha arribat i la familia ben contenta que està, però el més feliç de tots és L'ADRIÀ, amb el seu nou germanet.....sabeu que fa quan plora? li posa el xumet i li fa un petonet, i hay quines rialles li fa en BIEL !! Que sigueu molt feliços en aquest món de serpentines de colors !!! Molts Petonets !!!


Serpentinas de colores me han pedido, y en una funda nórdica las he pintado... y es que BIEL ya ha llegado y la familia muy contenta está, pero el más feliz de todos es ADRIÀ, con su nuevo hermanito...sabeis que hace cuando llora? le pone el chupete y le da un besito, y cómo se rie BIEL!! Que seais muy felices en este mundo de serpentinas de colores !!!! Muchos Besitos !!!!

sábado, 1 de agosto de 2009

DESDE L'OCEA DELS SOMNIS




Avui és un dia molt especial per la Sandra, i és que un regal ha d'entregar al seu nebot que encara ha de néixer, i del que encara no sabem el nom.....ella va triar unes tovalloles plenes de tortuguetes blaves que viuen a l'oceà dels somnis, i que us porten les estrelles de la felicitat !!! Enhorabona familia. Espero que us agradi.Petonets.

Hoy es un día muy especial para Sandra, y es que un regalo tiene que entregar a su sobrinito, que aun no ha nacido y del que tampoco sabemos el nombre..... ella escogió unas toallas llenas de tortuguitas azules que viven en el oceano de los sueños, y que traen consigo las estrellas de la felicidad!!! Enhorabuena familia. Espero que os guste. Besitos.