martes, 29 de septiembre de 2009

EL SABÓ ROSA DE LA PAULA




Boletes i més boletes de sabó rosa, és el que l'elefanteta Marta li ha portat a la PAULA, perque els seu bany diàri estiguin ple d'olors màgiques, de tendres carícies , de rialles, de jocs, de sabó.....espero que us agradi molt.


Bolitas y más bolitas de jabón rosa, es lo que la elefanta Marta le ha traido a PAULA, para que su baño diario esté lleno de mágicos olores, de tiernas caricias, de risas , de juegos, de jabón...espero que os guste mucho.

martes, 22 de septiembre de 2009

RECORDS D'INFÀNCIA





La LOURDES com tots, ha crescut plena de rialles, de jocs al carrer, de cançons que li cantava la seva mare com " Hormiguita Retozona....", i la Montse és la que s'ha encarregat de regalar-li una funda nòrdica, així tots els dies a l'hora de dormir tancarà els ulls pensant en aquells records d'infància...Hormiguita Retozona....Que sigueu molt feliços en aquest món infantil.


LOURDES como todos, ha crecido de risas, de juegos en la calle, de canciones que le cantaba su madre como " Hormiguita Retozona...", y Montse es la que se ha encargado de regalarle una funda nórdica, así todos los días cuando se vaya a dormir cerrará los ojos pensando en aquellos recuerdos de infancia....Hormiguita Retozona...Que seais muy felices en este mundo infantil.

miércoles, 16 de septiembre de 2009

EL NON NON DE L'ALÈXIA






Non non canta la mare, non non vora el bressol de L'ALÈXIA , aquesta cançó és la que li cantaran tots els dies per anar a dormir,dins d'un bressol ple d'estrelles rialleres, que la faran jugar al pais dels somnis....aquest món ple de màgia és el que L'Àngel, l'Anna,en LLàtzer i la Queralt us han vogut regalar....espero que us agradi.


Non non canta mamá, non non en la cunita de ALÈXIA, esta es la canción que le cantarán todos los días para ir a dormir, en su cunita llena de estrellas juguetonas, que la llevarán hasta el país de los sueños...este mundo lleno de mágia es lo que Àngel, Anna, Llàtzer y Queralt os han querido regalar...espero que os guste.

miércoles, 9 de septiembre de 2009

LES CASETES DE LA QUERALT




Casetes per la QUERALT, fetes de galeta i xocolata, amb un bosc ple d'arbres de caramel, ...però voleu que us expliqui un secret, dins d'aquestes casetes viuen les fades màgiques, que cada nit a l'hora de dormir surten perque la QUERALT tingui somnis de sucre.....non non...Un petonet familia...espero que us agradi...

Casitas para QUERALT hechas de galleta y chocolate,con un bosque de árboles de caramelo,...pero quereis que os explique un secreto, dentro de estas casitas, viven las hadas mágicas que cada noche salen para que QUERALT,tenga dulces sueños...a dormir...Un besito familia...espero que os guste...

jueves, 3 de septiembre de 2009

SSHHH ES HORA DE DORMIR







Sshhh...sshhh...silenci que la LISSETTE ja ha nascut....sshhh silenci que es hora de dormir....i es que en Ferran ha volgut un llitet ple d'estrelles que canten cada nit al pais dels somnis, i d'una lluna que balla perque la LISSETTE s'adormi...sshhh..shhh . Us desitjo molta felicitat.

Sshhh...sshhh...silencio que LISSETTE ya ha nacido...sshhh silencio que es hora de dormir...y es que Ferran ha querido una cunita llena de estrellas que cantan cada noche en el país de los sueños, y una luna que baila para que LISSETTE se duerma...sshh..shhh .Os deseo mucha felicidad.